Noteikumi un privātuma politika

Termini -

Klients –  fiziska persona, kura veic pasūtījumus interneta veikalā www.biete.lv 
Tirgotājs– SIA “AAL22”
Reģistrācijas numurs - 40203173758
Vietne – www.biete.lv
Prece - materiālā vienība, kura atrodas preču apgrozībā un tik piedāvāta pārdošanai vietnē

1. Vispārīgie noteikumi

    1. Pasūtot preci ar interneta veikala biete.lv starpniecību, Klients piekrīt preces pārdošanas noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi), kuri izskaidroti zemāk.
    2. Savstarpējās attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.
    3. Pārdevējs atstāj sev tiesības veikt grozījumus šajos Noteikumos.
    4. Šis Līgums ir noslēgts uz nenoteiktu laiku.

2. Sīkdatņu (cookies) izmantošana

    1. Vietne biete.lv izmanto sīkdatnes (cookies), līdzīgi kā citas lielākā daļa lapas internetā. Sīkdatnes ir mazas informācijas vienības, kas tiek glabātas uz Jūsu datora. Tās tiek izmantotas, lai šī mājas lapa pilnvērtīgi varētu nodrošināt paredzēto saturu un funkcionalitāti.
3. SSL vai TLS šifrēšana
    1. Sensitīvi karšu un to turētāju dati tiek pārraidīti izmantojot drošu TLS savienojumu maksājumu sistēmas vietnē stripe.com un paypal.com
4. Kartes dati
    1. Visi maksājumi tiek pieņemti EUR valūtā un apstrādāti ar stripe.com un paypal.com maksājumu sistēmas palīdzību. Sensitīvi karšu un to turētāju dati tiek pārraidīti izmantojot drošu TLS savienojumu.
    2. Maksājuma deskriptors, kurš pēc apmaksas uzrādīsies Jūsu internetbankā ir "biete.lv".
    3. Tirgotājs nesaglabā Klienta konta vai darījuma datus vai personisko informāciju par kartes lietotāju.
    4. Tirgotājs nepārdos, nepirks, nesniegs, nemainīs vai nekādā citā veidā neizpaudīs konta vai darījuma datus vai personisko informāciju par kartes lietotāju, izņemot Akvaieri, Visa / Mastercard korporācijas vai pēc valsts iestāžu pieprasījuma.
5. Preces noformēšana
    1. Klients var noformēt Pasūtījumu ar sev vēlamo preci. Balstoties uz klienta izvēli tiek veidots preču grozs.
    2. Noformējot pasūtījumu, Klients norāda sekojošo informāciju: saņēmēja vārds, uzvārds, piegādes adrese, kontakttālrunis un elektroniskā pasta adrese.
    3. Pēc Pasūtījuma veiksmīgas noformēšanas, Klientam uz elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīta informācija par Pasūtījuma statusu. Pasūtījuma statuss norāda uz to, kura apstrādes posmā atrodas Klienta pasūtījums.
    4. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients, izdarot Pasūtījumu, ir iepazinies un bez iebildumiem piekritis ar visiem Pārdevēja noteikumiem, ka arī ar visiem citiem pie Pasūtījuma norādītajiem nosacījumiem.
    5. Pasūtījumi tiek apstrādāti katru darba dienu no plkst.10:00-17:00
6. Piegāde
    1. Pārdevējs apņemas piegādāt preci 2 – 4 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas nosūtīšanas Klientam.
    2. Piegāde notiek ar Omniva pakomāta starpniecību visā Latvijas teritorijā, kā arī Baltijā un Eiropā. Ir arī iespēja saņemt preci uzņēmuma adresē - Gāles ielā 27, Siguldā.
    3. Līdz 14:00 veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un nodoti kurjeram tajā pašā dienā. Pēc 14:00 veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un nodoti kurjeram nākamajā darba dienā. Pasūtījuma piegāde var aizņemt 2-4 dienas.
    4. Ja izvēlējāties saņemšanu veikalā, tad pasūtījums tiek apstrādāts vienas darba dienas laikā. 
7. Preces atgriešana
    1. Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Šajā gadījumā atpakaļ sūtīšanas izdevumi jāsedz Klientam.
    2. Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, oriģinālais iesaiņojums un marķējums.
    3. Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc Klienta rakstiskā iesnieguma. Naudas līdzekļi  tiks pārskaitīti uz Klienta norādītajiem rekvizītiem. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriezīs 7 – 30 dienu laikā. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
    4. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Pircēja Preci vai dažos gadījumos ieturēt kompensāciju, ja Prece netika atgriezta oriģinālā iesaiņojumā, iesaiņojums ir nopietni bojāts, ir manāmas nelielas lietošanas pēdas, piemēram: skrāpējumi un līdzīgi defekti. Ja Klienta veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, Pārdevējs patur tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.
    5. Ar Preces lietošanas uzsākšanu Patērētājs apliecina to, ka Prece atbilst pasūtītajai un nav atgriežama.
8. Pazaudēta prece
    1. Gadījumos, kad prece nav piegādāta Klientam, pasta dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.
9. Intelektuālais īpašums
  1.  Visas vietnē publicētās tekstuālās informācijas un grafisko attēlu kopēšana ir aizliegta.

 

Kontaktinformācija
Ja Jums ir kādi jautājumi Jūs varat sūtīt e-pasta vēstuli uz info@biete.lv